REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Buzera Sp. z o.o.
Wstęp
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego Buzera, prowadzonego przez firmę Buzera Sp. z o.o. (dalej jako “Administrator”). Sklep jest dostępny pod adresem URL https://buzera.pl/ (dalej jako “Sklep”).
1. Definicje
Klient – osoba fizyczna lub prawna korzystająca ze Sklepu.
Konto Klienta – zbiór danych Klienta zarejestrowanych w Sklepie.
Produkt – rzecz materialna lub niematerialna oferowana w Sklepie do sprzedaży.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta skierowane do Administratora, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu.
2.Rejestracja i konto Klienta
Aby skorzystać ze wszystkich funkcji Sklepu, Klient może zarejestrować swoje Konto Klienta.
Rejestracja jest dobrowolna, jednakże wymagana jest w celu dokonania zakupów w Sklepie.
Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas rejestracji.
Klient odpowiada za bezpieczeństwo danych dostępowych do jego Konta Klienta.
3. Umowa sprzedaży
Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a Administratorem z chwilą złożenia przez Klienta Zamówienia.
Ceny widoczne w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu.
W przypadku braku Produktu w magazynie, Administrator zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Klienta o tym fakcie i podać jego dostępność.
4. Płatności
Klient może dokonać płatności za zamówione Produkty za pomocą wybranej przez siebie metody płatności (przelew, płatność online).
Płatnoność powinna być dokonana w terminie wskazanym w potwierdzeniu zamówienia.
W przypadku braku wpłaty w terminie, Administrator zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
5. Dostawa
Produkty zamówione przez Klienta dostarczane są za pośrednictwem wybranej przez Klienta formy dostawy (kurier, poczta).
Czas dostawy określany jest w potwierdzeniu zamówienia i może ulec zmianie w zależności od dostępności Produktu oraz formy dostawy.
Koszty dostawy ponosi Klient i są uwzględniane w cenie Produktu.
6. Reklamacje i zwroty
Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej niezgodności Produktu z umową w terminie 14 dni od daty otrzymania Produktu.
Reklamacje należy zgłaszać poprzez wysłanie e-maila na adres Administratora lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie Sklepu.
W przypadku uznania reklamacji, Administrator zobowiązany jest do naprawy lub wymiany Produktu, a w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany – do zwrotu ceny Produktu.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania Produktu. Zwrot powinien być dokonany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
7. Ochrona danych osobowych
Administrator gwarantuje ochronę danych osobowych Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
Dane osobowe Klienta nie są udostępniane ani sprzedawane innym podmiotom bez zgody Klienta.
Administrator zobowiązuje się do zachowania poufności danych osobowych Klienta i do stosowania środków bezpieczeństwa zapewniających ochronę danych przed dostępem osób nieupoważnionych.
7. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
Ewentualne spory związane z realizacją zamówień za pośrednictwem Sklepu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Administratora.
Regulamin jest dostępny na stronie Sklepu i może być pobrany i wydrukowany przez Klienta.
Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie przez Administratora. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie Sklepu.
Z powyższym regulaminem zapoznałem się i akceptuję jego warunki.